Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • oczo
  • Początkujący
2009-12-30T17:18:39+01:00
Grupa roślin : zboża
nazwy roślin i ich najwieksi producenci :
pszenica - Ciny , Indie , USA
ryż - Chiny, Indie, Indonezja
kukurydza - USA, Chiny, brazylia
jęczmień - Rosja , Niemcy, Kanada
owies - Rosja, Kanada, USA
żyto - Rosja , Niemcy, Polska
proso i sorgo - Indie, USA
1 5 1
2009-12-30T17:34:14+01:00
Zboża :
ryż - Indonezja, Indie, Chiny;
proso, sorgo - USA, Indie;
żyto - Polska, Niemcy, Rosja;
owies - USA, Rosja, Kanada;
jęczmień - Niemcy, Rosja, Kanada;
pszenica - USA, Indie, Chiny;
kukurydza - USA, Chiny, Brazylia.

Pozdrawiam.