Odpowiedzi

2009-12-30T17:54:58+01:00
Mikołajek został zaproszony prze swojego kolegę - Gotfryda na popołudnie do siebie.Przyszli również inni chłopacy,zwiedzali jego bogato wyposażony dom i zachwycali się wszystkim np.basenem w kształcie nerki, kamerdynerem który otworzył im drzwi.Chłopacy podziwiali jego drogie zabawki. Kolega pożyczył wszystkim oprócz Alcesta ,stroje kąpielowe i poszli się kąpać w basenie ,póżniej przebrani zjedli posiłek w jadalni.Po mikołajka przyjechał zniesmaczony nie swoim bogactwem tata.
8 4 8
2009-12-30T20:25:11+01:00
Mikołajek i jego koledzy zostali zaproszeni do domu najbogatszego chłopca w okolicy. Wszyscy przyjęli zaproszenia, zwiedzali bogactwo kolegi. Potem popływali w basenie. Mikołaj pływał krótko, ponieważ tata jego przyjechał.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T20:38:09+01:00
Koledzy Mikołajka i on byli zaproszeni do kolegi do domu.wszyscy się tam zebrali.Chłopiec był bogaty więc zwiedzali jego zamożny i ciekawy dom.Następnie poszli sie pobawic w basenie popływac itp.lecz Mikołajek krótko sie bawił z kolegami,bo tata po niego za szybko przyjechał.
4 3 4