Odpowiedzi

2009-12-30T17:36:17+01:00
W piątek wraz z przyjaciółką idę na masaż.
Chart to pies używany do polowań.
Firma HART powstała w 1990 roku.
Metodą rozwiązywania konfliktów w psychologi nazywamy Arbitrażem .
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T17:43:29+01:00
Tata mojego kolegi ma psa z rasy chart.
Masaże są bardzo relaksacyjne oraz mają właściwości lecznicze.
Arbitraż jest dobrą możliwością dla sadownictwa powszechnego.
Hart to nazwa firmy powstałej w 1990 roku.
5 3 5