Pierwszym okresem prahistorycznym był ...........,nazywany także epoką kamienia łupanego. Pojawił się wówczas człowiek rozumny - ..............
........... . Pierwsi ludzie prowadzili ........... tryb życia.
W poszukiwaniu pożywienia przemierzali tereny dzisiejszej ............. .

2

Odpowiedzi

2009-12-30T17:32:55+01:00
1.paleolit
2.homosapiens
3.koczowniczy
4.Afryki
:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-30T17:34:36+01:00
Paleolit
homo sapiens
koczowniczy
afryki
1 5 1