Odpowiedzi

2009-12-30T17:40:12+01:00
Podbudowali się na duchu, uwierzyli w swoją siłę i jedność, wystraszyli wroga
3 2 3
2009-12-30T17:41:57+01:00
Bogurodzica podniosła na duchu polskich rycerzy. Uświadomili sobie, że wszystko zależy od nich.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T17:42:58+01:00
Ten utwór religijny był związany z kultem maryjnym, był pieśnią bojową polskiego rycerstwa. W ten sposób Matka Boska miała mieć w opiece rycerzy
2 4 2