Odpowiedzi

2009-12-30T17:49:07+01:00
Nadzieja nie jest matką głupich, ponieważ zawsze trzeba mieć nadzieje, że wszystko nam się uda, że wszystko będzie dobrze, że nasze czyny zostaną wynagrodzone. będąc mądrym wierzymy w siebie tym samym mając nadzieje, że to co chcemy uczyć wyjdzie nam na dobre.

starałam się, jak to nie to, to przepraszam.
POWODZENIA. : - *
2009-12-30T17:56:25+01:00
Nadzieja nie jest matką głupich ponieważ, mądrzy mają nadzieje, że coś im się uda. że jakiś dobry czyn zostanie im wynagrodzony. zawsze trzeba mieć nadzieje, że coś nam się w końcu uda.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T18:06:33+01:00
Nadzieja nie jest matką głupich, ponieważ to ona umiera ostatnia. Nadzieja jest fundamentem życia człowieka.Człowiek, który jest świadkiem Chrystusa i szafarzem Dobrej Nowiny, jest przez to samo człowiekiem radości i człowiekiem nadziei, człowiekiem tej podstawowej afirmacji wartości istnienia, wartości stworzenia i nadziei życia wiecznego