Odpowiedzi

2009-12-30T17:49:40+01:00
Powinien on być rzetelny, inteligentny, stanowczy, powinien dbać o interesy kraju, powinien być reprezentacyjny(dobrze reprezentować swój kraj), sprawiedliwy, uczciwy, pracowity, lojalny, rozsądny, moralny i odpowiedzialny.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T17:49:54+01:00
Wojsko powinno mieć do niego szacunek i powinno ufać mu stając do walki na śmierć i życie z przeciwnikami. Człowiek taki powinien być autorytetem dla zwykłych żołnierzy i dowódców niższego stopnia. Przykładem tego może być Napoleon Bonaparte, głównodowodzący wojsk, w późniejszych czasach także cesarz Francuzów. Był on doskonałym dowódcą, świetnie manewrował wojskami i umiejętnie wykorzystywał siły swojego wojska. Podbił prawie całą Europę, a Francja przeżywała rozkwit pod jego panowaniem.
3 3 3