Odpowiedzi

2009-12-30T17:55:07+01:00
Dane:
ms = 6 dag
mr = 3 kg
Cp = ?

1kg = 100 dag
3kg = 300 dag

Cp = ms * 100% / mr
Cp = 6 * 100% / 300
Cp = 2%

odpowiedź: stężenia procentowe tego roztworu wynosi 2%
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T20:31:09+01:00
Ms - 6 dag masa substancji
mr - 3kg(300dag) masa roztworu
Cp = ?

Cp = ms/ mr * 100%
Cp = 6dag/300dag*100%
Cp = 2%

odp. Stężenie procentowe syropu wynosi 2%

2009-12-30T22:44:27+01:00
Cp = ms/ mr * 100 %
cp- stężenie roztworu,
ms-masa substancji,
mr - masa roztworu

Cp =? ms =6 dag mr= 3 kg= 300 dag
Cp=6/300*100%
Cp= 0.02 * 100%
Cp= 2 %

Odp: Stężenie procentowe roztworu wynosi 2 %.
;)