Odpowiedzi

2009-12-30T17:54:17+01:00
3000zł-100%
x - 15%
3000×15÷100=45000÷100=450
3000-450=2550
2550zł-100%
x - 15%
2550×15÷100=38250÷100=382.5
2550-382.5=2167.5zł
Odp: Ten komputer po 2 obniżkach będzie kosztował 2167,5zł.
2009-12-30T17:55:18+01:00

3000 zł*15% = 3000*0,15= 450 zł

3000 zł-450 zł = 2550 zł

2550zł * 0,15= 382,5

2550 zł - 382,5 =2167.50 zł
Komputer po obniżkach kosztował 2167,50 zł
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T17:55:50+01:00
Cena początkowa 3000 zł
pierwsza obniżka o 15%
3000zł - 15%*3000zł = 3000zł - 450zł = 2550zł
druga obniżka o 15 %
2550zł - 15%*2550zł = 2550 - 382,5 = 2167,5zł
1 5 1