Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T17:58:25+01:00
9:7:4
9+7+4=20

a)
9/20*100%= 45%

b)
7/20*100%=35%

c)
4/20*100%=20%

45%+35%+20%= 100%

Ps. znak " / " oznacza ulamek..
2009-12-30T17:58:30+01:00
9+7+4=20

anna
20 - 100%
9 - x
x= 9*100/20 = 45%

barbara
20 - 100%
7 - x
x=7*100/20 = 35%

celina
20 - 100%
4 - x
x= 4*100/20 = 20%
2009-12-30T17:59:21+01:00
9+7+4=20

20-100%
9- x
x=45%

20-100%
7-x
x=35%

20-100%
4-x
x=20%