1.Napisz, jak postąpisz podczas udzielenia pierwszej pomocy poszkodowanemu leżącemu na ulicy z nożem tkwiącym w brzuchu.

Proszę o odpowiedzi, mogą być one z internetu lub jakichś książek. Nie wymyślać głupot!

2. Napisz, kiedy otrzymałeś ostatnią dawkę szczepienia przeciwtężcowego.

W odpowiedziach podajcie swój rok urodzenia i datę tego szczepienia.

Daję naj!

2

Odpowiedzi

2009-12-30T18:08:18+01:00
1.Sprawdzam puls chyląc się lekka nad poszkodowanym stając się nie dotykać rannego
2.Nie przenoszę ani nie ruszam poszkodowanego iż przez nie uwagę rana może się pogorszyć.
3.Wezwać karetkę

data urodzenia. 11.11.1992
data szczepienia 14.12.2009
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T18:20:45+01:00
Ad 1
Sprawdzam przytomność. Jeśli poszkodowany jest nieprzytomny to udrażniam drogi oddechowe i sprawdzam oddech. Wzywam pogotowie. Cały czas dbam o komfort psychiczny. Następnie usztywniam nóż i całą ranę wraz z nożem bandażuję. Kolejno przykrywam poszkodowanego i czekam na przyjazd pogotowia.

ad 2
jakoś ok. 10 grudnia bieżącego roku
a rok urodzenia to 1996
11 4 11