1.korzystając z tablic wartości funkcji trygonometrycznych i wiedząc że α jest kątem ostrym, rozwiąż równanie:
a.)sinα=0,5764
b.)sinα=0,9426
c.)cosα=0,6909
d.)cosα=0,9912
e.)tgα=0,7400
f.)tgα=6,6912
g.)ctgα=0,2586
h.)ctgα=5,2422
i.)ctgα=114,589

2

Odpowiedzi

2009-12-30T18:10:00+01:00
A) α=35
b)α=71
c)α=46
d)α=8
e)α=37
f)α=82
g)α=75
h)α=79
i)0<α<1

wzięte pod uwagę są najbliższe wartości do rzeczywistych, mam nadzieję, że o to chodziło:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T18:18:12+01:00
A.)sinα=0,5764
α ≈35°

b.)sinα=0,9426
α =70°30'

c.)cosα=0,6909
α ≈46°20'

d.)cosα=0,9912
α ≈ 7°40'

e.)tgα=0,7400
α ≈ 36°30'

f.)tgα=6,6912
α ≈81°30'

g.)ctgα=0,2586
α ≈ 75°30'

h.)ctgα=5,2422
α ≈10°50'

i.)ctgα=114,589
α ≈0°30'
1 5 1