Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T18:00:57+01:00
Atlas, Ahaggar, Tibesti, Darfur, Góry Muchinga, Góry Smocze, Góry Przylądkowe.
3 5 3
2009-12-30T18:03:20+01:00
Tibesti , Ahaggar, Darfur ,Atlas ,góry; Smocze,Muchinga,Przylądkowe
2 5 2
2009-12-30T18:09:18+01:00
Atlas, Ahaggar (masyw), Tibesti (masyw), Darfur, Góry Muchinga, Góry Smocze, Góry Przylądkowe, Ruwenzori (masyw), Witwatersrand, Antyatlas, Góry Błękitne, Góry Togo
2 5 2