Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T18:20:38+01:00
Darwin: +8h
między 8 stref
San Francisko: -8h

11-8=3
3+7=10 - godzina lądowania

+ 1 dzień

10:00 02.06
2009-12-30T18:21:02+01:00
Godzina startu:
San Francisco: 11.00 dnia 1 czerwca
Darwin: 3.00 dnia 2 czerwca ( wynik uzyskany po zrobieniu wykresu)

Godzina lądowania w Darwin:
3.00 + 7h = 10.00

Odp.: Samolot wylądował w Darwin 2 czerwca o godzinie 10.00 czasu strefowego.

2009-12-30T22:36:41+01:00
Darwin: +8h
San Francisko: -8h

11- 8 = 3
3 + 7 = 10 dodać jeden dzień.
Bedzie godzina 10:00 dnia 02.06