Odpowiedzi

2009-12-30T18:08:26+01:00
Jeżeli to ma być hotel nie schronisku to oczywiście wszystko jak najlepsze. ja bym narysowała na plakacie ten hotel tak jak byś go przekroiła i byś wszystko widziała co jest w środku. Na pewno wygodne pokoje , restauracja, hol, miła obsługa (mogą być też psy ^^) Jak chcesz to możesz to zrobić też tylko że w 3D :D Będzie ciekawiej tylko że więcej pracy. Dalej to już chyba sobie poradzisz :P

Powodzenia :)
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T18:08:44+01:00
Na środku duży hotel w kształcie kości dla psa, albo w kształcie psa, obok zadowolony piesek z wywieszonym językiem, wokoło mnóstwo jedzenia dla psów, karmy i kości, piłeczki do zabawy z psem, na górze jakieś hasło przykuwające uwage, np."Twój pies oszaleje z radości", albo "Hotel Dog-spełnienie psich marzeń"
1 5 1