Odpowiedzi

2009-12-30T18:10:23+01:00
1. zapach
2. smak
3. kolor
4. poziom ph
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T18:13:39+01:00
Zanieczyszczenia wód to problem bardzo poważny rangi światowej.

Zanieczyszczenia wód spowodowane są wprowadzaniem substancji chemicznych- bardzo szkodliwych, substancji radioaktywnych, substancji organicznycch oraz nieorganicznych.

Najwięcej zanieczyszczeń możemy zaobserwować w wodach wraz ze ściekami.

O zanieczyszceniu wód świadczy mniejsze stężenie tlenu - spadek stężenia tlenu powoduje obumarcie organizów żyjących w wodach.

Obecność bakterii również świadczy o zanieczyszceniu wody :)