Przetłumacz na j. polski ;

Some people are only alive because it is illegal to shoot them

·I wish I could say all the things that I should say...

·Dont let the past create your future, let the future erase your past

·I never forget this night... it was wonderful experience...
·I still haven't found what I'm looking for

·another day, another life

·Total eclipse of the heart

·...I should have cheated...

·I can't take this s**t no more

·I ain't never comin back no more

·..I believe I can fly...I believe I can touch the sky...

·All I want to know is can I be with you tonight :D

·I've never stopped lovin your kissin

·I still think of us when im all alone

·now i know my heart will never love no one but you baby.

·Its hard for me to forget

3

Odpowiedzi

2009-12-30T18:34:01+01:00
Niektórzy ludzie są tylko żywi, ponieważ jest niezgodna z prawem do nich strzelać

• I wish I could powiedzieć to wszystko, co mam powiedzieć ...

· nie idź przeszłości stwórz przyszłości, niech przyszłość wymazać swoją przeszłość

• I nigdy nie zapomnę tej nocy ... To było wspaniałe doświadczenie ...
• nie byłem nieruchomy znalazłem to co widziałem

· Innego dnia, innego życia

· Total Eclipse Of The Heart

· ... Byłbym oszukany ...

• nie mogę wziąść tego s ** t nie więcej

• I nie jest nigdy powróceniem na więcej

· .. wierze że potrafie latać ... Wierzę, że mogę dotknąć nieba ...

· Wszystko co chcę wiedzieć, mogę być z wami dziś wieczorem: D

• I nigdy nie przestane kochać twojego pocałunku

• I jeszcze myśleć o nas, kiedy im sam

• teraz ja wiem moje serce nigdy nie pokocha nikogo, ale dla dzieci.

· Trudno mi zapomnieć

Tam chyba tylko jednego nie przetłumaczyłam bo nie umiem..
Ale reszta chyba jest ok :)
2009-12-30T18:42:02+01:00

Niektórzy ludzie nie są żywi dlatego że to jest nielegalne strzelać do nich.

*Życzę ci żebyś mógł przemówić wszystkim którzy czynią takie rzeczy Przemów do nich.....
*Nie pozwól tworzyć im waszą przyszłość terminową, tworzyć im waszą przyszłość terminową....
*Nigdy nie zapomnę tego wieczoru...To było cudowne doświadczenie....Wciąż nie znalazłem tego co szukam
*inny dzień, inne życie
*Wynoszą dojrzałe serca
*Muszę oszukać..
*Nie mogę brać tego większej ilości
*Ja nigdy nie wezmę już tego więcej
*Wierzę że potrafię latać...Wierzę że potrafię dotykać nieba...
*Chcę wiedzieć czy będziesz ze mną dziś wieczorem :D
*Nigdy nie przestanę kochać twoich ust
*Wciąż myślę o nas gdy jestem sam
*Teraz poznaję moje serce nigdy nie będzie kochać nikogo ale tylko twoje dziecko
*To jest trudne mi zapomnieć


powinno być dobrze:*
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T18:53:04+01:00
Pierwszego i drugiego nie jestem pewna:
niektórzy ludzie żyją tylko po to by nielegalnie zabijać innych...?
życzę,żebym mogła powiedzieć wszystko to co powinnam powiedziec...?
nie pozwól aby przeszłość tworzyła twoją przyszłość,pozwół aby przyszłość zatarła przeszłosc.
nigdy nie zapomnę tej nocy...to było wspaniałe przeżycie
nie znalazłam tego czego szukam.
inny dzien inne życie.
totalne zaćmienie serca.
...powinnam oszukiwać...
nigdy wiecej nie mogę tego wziąć.
nigdy więcej nie wrócę.
wierzę ze moge latac...wierzę ze mogę dotknąć nieba.
wszystko co chciałabym wiedzieć jest to czy moge byc z tobą dzis w nocy.
nigdy nie przestanę kochać twoich pocałunków.
wciąż myślę o nas kiedy jestem osamotniona.
teraz wiem,ze moje serce nie kocha nic innego ale ciebie kochanie.
trudno mi zapomnieć.

oczywiscie pamiętaj ze z angielskiego nie zawsze tłumaczymy wszystko dosłownie:)