Odpowiedzi

2009-12-30T18:15:26+01:00
1/3, 1/4,1/6 i 1/5

20/60+15/60+10/60+12/60= 57/60

60/60-57/60=3/60
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T18:17:11+01:00
1/3+1/4+1/6+1/5=20/60+15/60+10/60+12/60=57/60 tyle z zapłaty dostali czterej pracownicy
piaty pracownik dostał 3/60 zapłaty czyli 0,05
Piaty pracownik dostał 0,05 zapłaty

lub inny sposób
1/3=0,33
1/4=,25
1/6=0,17
1/5=0,20
0,33+0,25+0,17+0,20=0,95 tyle dostało 4 pracowników
a piątemu zostało tylko 0,05 zapłaty