Ponumeruj punkty w kolejności zgodnej z opisem bitwy pod Grunwaldem .

Walka o polską chorągiew
Docierające do króla wiadomości o pojawieniu się Krzyżaków.
Śmierć wielkiego mistrza.
Triumf Maćka z Bogdańca
Pirescień polsko litewski
Łzy wielkiego mistrza
Słowa króla na zwłokami
Zwycięstwo nie tylko nad zakonem
Narada u Krzyżaków
Ospiewanie Bogurodzicy
Przewaga Krzyżaków
Krzyżacy posłowie
Pochwała świetnej przeszłości
Król w niebezpieczeństwie
Zwycięstwo Zawiszy czarnego
Poddawanie się chorągwi

2

Odpowiedzi

2009-12-30T18:48:34+01:00
1)walka....
2)docieranie...
3)krzyzacy posł....
4)odśpiewanie.......
5)narada krzy...
6)przewaga krzy....
7)docieranie do .....
8)król w nie...
9)poddanie ......
10)śmierć....
11)pierścień....
12)triumf ma...
13)łzy wielkiego...
14)pochwała....
15zwycięstwo zawiszy....
16)poddawanie chor....

nie jestem pewna czy dobrze kol,
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T18:55:12+01:00
7
1
12
15
10
11
16
14
3
6
2
4
5
9
13
8
3 1 3