Odpowiedzi

2009-12-30T18:22:19+01:00
Bazyliszek był zielony, hipnotyzował wzrokiem
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T18:26:53+01:00
Bazyliszek rodzi się z jaj,które składają siedmioletnie koguty.Potem jest wysiadywany przez 9 lat przez ropuchy lub węże .Bazyliszki mogą żyć wiele wieków,są smokami. Wyglądem on przypomina olbrzymiego węża i kojarzy jest z jaszczurką. Może on urosnąć do piętnastu metrów długości. Pożera wszelkiego rodzaju ssaki, ptaki, a także większością gadów. Jest śmiertelnym wrogiem pająków.

Myśle,że troche pomogło ;]
8 4 8
2009-12-30T18:27:54+01:00
Bazyliszek po pierwsze miał wzrok , który można nazwać kamiennym. To oznacza, że jeśli jakaś osoba spojrzała mu prosto w oczy to się zamieniała w kamień. I można go poznać po zielonym kolorze. No i przede wszystkim bały się go pająki. Wyglądał jak wielki wąż większy nawet od anakondy.
4 3 4