Odpowiedzi

2009-12-30T19:48:19+01:00
Ponieważ nadmięsożercy w takim wypadku otrzymałyby za mało energii aby mogły przeżyć. A po drugie skąd by wiedziały czy dane zwierze jest mięsożerca czy roślinożercą.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T21:46:42+01:00
Wyjaśnij dlaczego w naturalnych układach przyrodniczych właściwie nie ma naddrapieżników czyli mięsożerców którzy żywią se wyłącznie mięsem upolowanych przez siebe zwierzat mięsożerynych

Materia, którą wytworzyły rośliny jest za mała, by mogła wgl przeżyć. Przed nią wystąpiłyby znaczne straty energii. Byłoby jej także za mało.

Pozdrawiam.
1 5 1