Odpowiedzi

2009-12-30T18:34:25+01:00
Niektóre osoby są wdzięczni innym i mogą na nich polegać ale po jakimś czasie nie które osoby się od nich odwróciły.
2009-12-30T18:35:53+01:00
Dużo osób nie zawdzięczało dobrych rzeczy jakie ludziom uczynili i tych osób było mało.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T18:37:55+01:00
Chodzi o bitwę o Anglię. Cytat ten należał do premiera Angli który nim dziękował polskiemu dywizjonowi 303 za ich waleczność.

Tak wielu - anglicy
tak wiele - pomoc w obronie angli
tak nielicznym - załoga dywizjonu 303
2 5 2