1.Co jest istotą nauk św.Pawła ?
2.Wymień wzorce osobowe w epoce średniowiecza ?
3.Czego jest świadectwem twórczość M Sępa-Szarzyńskiego?
4.Na czym polega filozoficzny wymiar ,,Trenów" ?
5.Do czego nawiązywał renesans ?
6.Do jakiego nurtu należny twórczość W. Potockiego ?
7.Co często występuje w warstwie leksykalnej u J.Ch.Paska?
8.Co przyczyniło się do rozpowszechnienia czytelnictwa w renesansie?
9.O czym traktuje poezja metafizyczna ?
10.Jakie jest prawo w Polsce według W. Potockiego?

Proszę o dość krótkie i zwięzłe odpowiedzi THX

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T18:48:59+01:00
1. Św. Paweł nauczał o życiu.
2. -
3.świadectwem życia
4. Treny nawiązywały do pośmiertnego kontaktu z ukochanymi osobami
5.Nawiązywał do szt. starożytnej, skupiał się na człowieku.
6. Do nurtu szt. renesansu
7. -
8. Częstsze wydania książek
9. O człowieku
10. złe i niesprwiedliwe
2009-12-30T21:38:50+01:00
1) Św.Paweł nauczał o życiu
2) -
3) Świadectwem życia
4) Treny nawiązywały do pośmiertelnego kontaktu z ukachanymi osobami
5) Nawiązywał do sztuki starożytnej, skupił się na człowieku
6) Do nurtu sztuk renesansu
7) -
8) Częstsze wydarzenia książek
9) O człowieku
9) Złe i niesprawiedliwe