Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T18:48:17+01:00
Biblia jest niewyczerpalnym źródłem motywów religijnych, ponieważ są w niej opisane wszystkie wydarzenia związane z religią, możemy się z niej dowiedzieć o powstatniu świata, życiu przed i po urodzeniem się Jezusa. Jest ona naszym źródłem informacji. Dzięki niej możemy wywnioskować co w swoim życiu chciał nam przekazać i czego chciał nas nauczyć Jezus Chrystus.

Nie wiem czy o to chodzi, ale starałam się.
Jakby było nie tak, to przepraszam. ; )
POWODZENIA :*
2009-12-30T19:16:26+01:00
Biblia jest niewyczerpanym źródłem motywów religijnych, gdyż jest ona uważana za antyczną kulturę grecką i rzymską, a także za za źródło europejskiej kultury. Pismo Święte przyczyniło się do ukształtowania kultury Europejskiej. Każdy człowiek może się z niej dowiedzieć bardzo dużo ważnych rzeczy. Warto sobie czasem przeczytać jakiś kawałek.