Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T19:03:10+01:00
1. Zabrakłoby surowców do napędzania i uzyskiwania energii
2. wspólne: przewodzą ciepło
są łupliwe
różne: diament ma barwę krystaliczną, a grafit ciemno szarą, czarną
mają inną twardość
1 5 1
2009-12-30T19:03:41+01:00
1. Zabrakłoby surowców do wytwarzania energii.

2. Wspólne:
- stan skupienia stały,
- dobrze przewodza ciepło
Różne:
grafit:
-miękki
- nieprzezroczysty
diament
- twardy
- przezroczysty
3 5 3