Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T11:52:02+01:00
1.Czy często brakuje panu weny?
2.Jak dużo utworów pan napisał?
3.Który utwór uważa pan za swoje największe osiągnięcie?
4.Czy lubi pan swoją pracę?
5.Od kiedy zaczął pan pisać?
6.Czy dużo czasu zajmuje panu napisanie jakiegoś utworu?
2 3 2
2010-01-01T12:12:44+01:00
-jakimi pseudonimami się pan posługiwał?-ty
-maurycy zych,józef kateria i stefekiksmoreż-on
-jak miał na imie pana ojciec?-ty
-wincenty żeromski-on
-gdzie sie pan wychował?-ty
-w ciekotyach(góry świętokrzyskie)-on
-dlaczego żucił pan studao weteryniańskie?-ty
-z powodów finansowych-on
-i co pan dalej robił?-ty
-pracowałem jako guwelmer-on
-miał pan dzieci?-ty
-tak miałem żonę oktawianę. mielismy dwoje dzieci;córke i syna adama-on
-niech pan wymieni kilka pana ważniejszych dzieł-ty
-dzieje grzechu,ludzie bezdomni,popioły
2 3 2