Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T19:34:17+01:00
Ołtarz wieloskrzydłowy to inaczej....ołtarz szafiasty
Ołtarz trzyskrzydłowy to inaczej....tryptyk
Ołtarz pięcioskrzydłowy to inaczej....pentaptyk
75 4 75
2009-12-30T19:34:26+01:00
Ołtarz wieloskrzydlowy to inaczej ołtarz szafiasty
oltarz trzyskrzydlowy to inaczej tryptyk
oltarz piecioskrzydlowy to inaczej pentaptyk
25 4 25
2009-12-30T19:35:52+01:00
Ołtarz wieloskrzydłowy to inaczej szafiasty.
Ołtarz trzyskrzydłowy to inaczej tryptyk.
Ołtarz pięcioskrzydłowy to inaczej pentaptyk.

Pozdrawiam. :)
21 4 21