Odpowiedzi

2009-12-30T19:51:34+01:00
Dobra kochana opiekuńcza troskliwa serdeczna kulturalna zawsze była pomocna
szlachetna
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T19:58:18+01:00
Pomagała bezdomnym, chorym i upośledzonym...
Stała się symbolem dobra i bezinteresownej miłości.
znawała zabijanie nie narodzonych istot ludzkich
wewnętrzne i zewnętrzne cechy jej osobowości stanowiły
jedność. Ktoś napisał w tych dniach, że Matka Teresa należała
do osób, dzięki którym świat staje się naprawdę globalną wioską.
za jeden z głównych przejawów, a nawet przyczynę zła we
współczesnym świecie.
Bóg stał się widoczny i odczuwalny przez pariasów dzięki osobie Matki Teresy.
Matka Teresa eksplodowała Bożą Miłością w zimnym i bezdusznym świecie
niepokoju i nienawiści. Ona była żywym oskarżeniem naszych ślepych czasów,
które mają oczy jedynie dla pieniędzy i władzy, lecz nie widzą nędzy
szarych ludzi. Matka Teresa, drobna i uboga kobieta. Była wystarczająco
mała, by pozwolić Bogu spełniać wielkie dzieła. Matka Teresa, mała,
skromna kobieta, pozbawiona pychy, pochłonięta miłością ku Bogu, mała
siostra, która potrafiła uzdrawiać, właśnie dlatego, że była mała i biedna.
Matka Teresa, mała siostra, która umierała z każdym umierającym i
tysiącom przywróciła życie. Kobieta, w której Bóg stał się widoczny,
odczuwalny i dotykalny dla najbiedniejszych z biednych i dla całego świata.
67 3 67
2009-12-30T20:20:26+01:00
Matka Teresa z Kalkuty była bardzo religijna. Lubiła pomagać wszystkim, bezdomnym, ubogim, nawet jeśli sama za dużo nie miała, oddawała innym. Była także troskliwa, dobra, bardzo opiekuńcza.
11 4 11