Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-16T15:21:00+02:00
X - dłuższa świeca, 7h palenia
y - krótsza świeca, 6h palenia

7h -6h (załóżmy, że jedna godzina to 1cm )
6h - 5h
5h - 4h
4h - 3h
3h - 2h
2h - 1h
Czyli po 5 godzinach palenia xD
2009-09-16T15:41:03+02:00
Dłuższa- 7h
Krótsza- 6h

7h+6h=13h
13h:2= 6.30 h
1 1 1
2009-09-16T16:36:44+02:00
X - dłuższa świeca, 7h palenia
y - krótsza świeca, 6h palenia

7h -6h (załóżmy, że jedna godzina to 1cm )
6h - 5h
5h - 4h
4h - 3h
3h - 2h
2h - 1h