Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T20:02:53+01:00
"Trzy Listy" M.Wojtyszki to opwiadanie o:
- miłości ojcowskiej;
- trudnej sztuce wyboru;
- kontrowesyjnych w sposobach ratowania ludzkiego życia i zdrowia;
- wpływie postepu technicznego na życie ludzi
- szybkim rozwoju ludzkiego
1 5 1
2009-12-30T20:16:02+01:00
Opowiadanie M. Wojtyszki opowiadało o:


- sztuce
- ratowaniu ludzkiego życia
- miłości
2009-12-30T20:25:52+01:00
"Trzy Listy" opowiadało o:
- Trudnych wyborach
- Miłości do ojczyzny.
- Rozwoju techniki