Odpowiedzi

2009-12-30T20:16:06+01:00
Dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie, umiejętność wykonywania działań na ułamkach, zastosowanie podstawowych wzorów i twierdzeń oraz zadania z czytaniem na zrozumienie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T20:27:12+01:00
Dodawanie,odejmowanie,mnożenie,dzilenie,pod kreske tez,czytanie ze zrozumieniem,zastosowanie podstawowych wzorow,ułamiki:zwykłe,dziesietne,stosowanie wielu działan,geometria,przekontne,gigury płaskie,graniastosłupy.
Daj najlepsze pliss
2009-12-30T21:04:17+01:00
Dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie, potęgowanie, nawiasy, (chyba) algebra, Figury geometryczne, kąty....