1)

Jezeli bok sześciokąta foremnego zwiekszymy dwukrotnie to jego pole wzrośnie o:
A-100%
B200%
C300%
D400%


2)

Liczba przekątnych 20-kąta wypukłego to:
A 80
B 160
C 170
D 340

3)

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=vi+ma%C5%82opolski+konkurs+matematyczny+dla+gimnazjalist%C3%B3w+etap+rejonowy+10+stycznia+2007+roku&lr=&aq=f&oq=

Tam 2 odnośnik zadanie 15

4)

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=vi+ma%C5%82opolski+konkurs+matematyczny+dla+gimnazjalist%C3%B3w+etap+rejonowy+10+stycznia+2007+roku&lr=&aq=f&oq=

Tam 2 odnośnik zadanie 10

3

Odpowiedzi

2009-12-30T20:40:33+01:00
2009-12-30T20:49:45+01:00
Zdaje mi się, że w pierwszym zadaniu będzie odp.A
Przepraszam ale na resztę nie umiem odpowiedzieć.
Mam nadzieję, że ktoś ci w tym pomoże! :-)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-30T21:38:18+01:00