Uzupełnij:
1 ha = ....... m2 (to dwa to chodzi o to że kwadratowe - jednostki oczywiście)
1 a = ......... m2
1 ha = ........a

7 ha = ............ a = ............ m2
..............ha = ..............a = 30 000 m2
.........ha = 200 a = ......... m2
10,5 ha = ...........a = ............ m2
...... ha = .............a = 900 m2
..........ha = 17 a = ........ m2



B.proszę o szybką odpowiedź, gdyz jest to naprawdę pilne !!! Z góry dziękuje i daję naj :))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-30T20:57:31+01:00
1 ha = 10 000 m2
1 a = 100 m2
1 ha = 100 a

7 ha = 700 a = 70 000 m2
3 ha = 300 a = 30 000 m2
2 ha = 200 a = 20 000 m2
10,5 ha = 1500 a = 150 000 m2
0.09 ha = 9 a = 900 m2
0.17 ha = 17 a = 1 700 m2
33 2 33
2009-12-30T21:02:09+01:00
10000m²
100m²
100a
700a=70000m²
3ha=300a
2000m²=0.2ha
10500m²=105a
9a=0.09ha
1700m²=0.17ha
18 3 18