Moglibyście napisac mi po angielsku że;
Ona w tamtym tygodniu oglądała 4 godziny telewizje.
Ona wczoraj przeczytała jedną książkę.
Ona nie lubi chleba z dżemem.
Ona ma jedno zwierzę w domu.

I jakby się dało to też pytania do tych zdań ale nie koniecznie.
Najważniejsze są te zdania.
Z góry dzieki.

2

Odpowiedzi

2009-09-16T15:26:36+02:00
She is in that for hours per week watching Tv.


Yesterday she read a book.

She doesn`t like bread with jam.


She has one pet at home.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-16T15:27:36+02:00
Ona w tamtym tygodniu oglądała 4 godziny telewizje. - She watched TV by 4 hours last week.
Ona wczoraj przeczytała jedną książkę. - She read one book yesterday.
Ona nie lubi chleba z dżemem. - She don't like break with jam.
Ona ma jedno zwierzę w domu.- She has one animal in home

Mam nadzieję, że dobrze xD Nie jestem pewien, bo nieraz głupie błędy z angielskiego robię, ale... wydaje mi się, że jest ok.
Pytania...
Did she watch TV by 4 hours last week?
Did she read one book yesterday?
Does she like break with jam?
Does she have one animal in home?

Co do pytań... Też wydają się dobre:P