Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T21:38:38+01:00
Ruda uranu- Kongo (Wyżyna Katanga), USA (Utah, Kolorado)
Ruda żelaza - Chiny, Brazylia
Węgiel kamienny - Chiny, USA
Złoto- Republika Południowej Afryki – okolice Johannesburga (zasoby oceniane na około 70 tys. ton), Rosja – Ałdan, Kołyma, Ural
Ruda miedzi- Chile, Indonezja
Granit- Finlandia, Szwecja
Gaz ziemny - Rosja, Iran (nie wiem o co CI chodzi z tymi skrótami)
Boksyt- Australia, Gwinea
Marmur- Włochy, Chorwacja

Mam nadzieję, że pomogłem. Pozdrawiam
2009-12-30T21:47:53+01:00
Rudy uranu- Kazachstan , Kanada
rudy żelaza-Chiny , Brazylia
węgiel kamienny -USA , Chiny
złoto-Rosja , Chiny
rudy miedzi -Chile , USA
granit-Szwecja , Polska
gaz ziemny-Rosja , Iran
boksyty-Brazylia , Chiny
marmur -Polska (Sudety) , Chorwacja