Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-30T21:26:19+01:00
Ja jak pisze to kożystam z translatora ale i też ze zwyko poczciwego słownika,bo translator niektórych wyrazów nie przetłumacza albo źle.poprostu każde słowo,którego nie znasz po niemiecu sprawdź jego pisownie w słowniku albo w translatorze;]

mam nadzieje,że pomogłam;]
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T21:32:08+01:00
Ja jak pisze jakiś list to korzystam ztłumacza google:)

http://translate.google.pl/?hl=pl&tab=wT#

Ale on nie zawsze wszystko dobrze tłumaczy, bo może być to słowo nie zrozumiałe dla niego:_) heh:)
Korzystam także ze słowniczków:)