Odpowiedzi

2009-12-30T21:59:47+01:00
A)4x+8nie=0 wtedy gdy xnie=-2
D(f)=R\[-2]
3x-2=0
x1=2/3 miejsce zerowe
b)1+pierwiastek z 1-x>0 oraz x>1
x>1
*1+pierwiastek z 1-x zawsze >0
nie ma miejsc zerowych bo pierwiastek nie moze byc rowny 0
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T22:01:08+01:00
A) dziedzina
4x+8 nie moze byc rowne 0
4x nie moze byc rowne -8
x nie moze byc rowne -2


miejsce zerowe 3x-2/4x+8 =0
3x-2=0
3x=2
x=2/3

b)dziedzina
x-1> (badz rowne) 0
x > (badz rowne)1
miejsce zerowe
pierwiastek z x-1/1+pierwiastek z 1-x=0
x=1