Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T22:09:59+01:00
W sobotę 3 października podczas Ogólnopolskiego Festiwalu Fotografii Przyrodniczej w Świdnicy (którego nasza redakcja była współorganizatorem) rozstrzygnięta została tegoroczna edycja konkursu fotograficznego "Ptaki w obiektywie - 2009
POZDROWIENIE od Rafała
1 1 1
2009-12-30T22:11:18+01:00
W sobotę, 3 października podczas Ogólnopolskiego Festiwalu Fotografii w Świdnicy przyrody (które byliśmy współredaktorów) nastąpiło rozliczenie w tegorocznej edycji konkursu fotograficznego "Ptaki w obiektywie - 2009
1 1 1
2009-12-30T22:14:10+01:00
W sobotę, 3 października podczas Ogólnopolskiego Festiwalu Fotografii w Świdnicy nastapilo rozliczenie w tego rocznej Edycji Konkursu Fotograficznego ,,Ptaki w obiektywie-2009,,.
1 1 1