Tkanka łączna to najbardziej zróżnicowana tkanka organizmu człowieka. Każdy rodzaj tkanki łącznej ma kilka cech odróżniających ją od pozostałych typów tkanek.
Oceń prawdziwość poniższych stwierdzeń charakteryzując różne rodzaje tkanki łącznej po przez prawdę lub fałsz
STWIERDZENIE:
W tkance łącznej właściwej nie ma sieci naczyń krwionośnych włosowatych F/P

W tkance łącznej właściwej komórki są luzno ułożone F/P

Tkankę kostną wyróżnia niewielka ilość substancji międzykomórkowej F/P

W chrząsce szklistej komórki przylegają do siebie F/P

Tkankę tłuszczową cechuje płynna substancja międzykomórkowa F/P

3

Odpowiedzi

2009-12-31T09:47:16+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T09:53:55+01:00
Prawda
prawda
fałsz
prawda
prawda


powinno być dobrze:*
1 5 1
2009-12-31T12:41:17+01:00
Prawda
prawda
fałsz
prawda
prawda
1 5 1