Witam. Potrzebuję jakiś dobry program do prezentacji multimedialnej. Najlepiej PowerPoint 2007, ale nie Viewr!
Jeśli ktoś ściągał i wie, gdzie można go naprawdę ściągnąć, żeby działał, proszę o linka! ;))

Jeśli, odp. zostanie wzięta 'pierwsza, lepsza' z googli i niesprawdzona daję spam!!!
Jeśli zadziała, daję naj. :))
POZDRAWIAM I ŻYCZĘ SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

2

Odpowiedzi

2009-12-31T09:31:55+01:00
Http://www.instalki.pl/programy/download/przegladarki_dokumentow/PowerPoint_Viewer_2007.php

Powinno Ci działać ale jest w wersji angielskiej
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T10:08:43+01:00
Ściągnięcie MS Power Point jest niemożliwe gdyż jest on objęty prawami autorskimi. Jednak istnieje wersja trial (60 dni), którą możesz pobrać tutaj: http://www.dobreprogramy.pl/Microsoft-Office-dla-Uzytkownikow-Domowych-PL,Program,Windows,11946.html
Polecam również darmowy i legalny pakiet OpenOffice, który zawiera również program do prezentacji :http://www.dobreprogramy.pl/OpenOfficeorg,Program,Windows,12495.html