Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T09:47:14+01:00
6 dukatów x 3,5 g = 21g

10 groszy x 2,1g = 21g

21g + 21g = 42g

Odp. Ta sakiewka mogła zawierać 6 dukatów i 10 groszy.
37 4 37
2009-12-31T09:47:54+01:00
Ja bym odp tak
Ze zawirała 10 groszów - 21 gram
i 6 dukatów czyli też 21 gram ;D
ale nie wiem czy to jest dobrze
21 2 21
2009-12-31T09:50:36+01:00
1 dukat - 3,5g
1 grosz - 2,1g

3,5g dukata x 9 = 31,5g
2,1g grosza x 5 =10,5
31,5g + 10,5g = 42gramy.
Odp: Zawierały 9dukatów po 3,5gram i pięć groszy po 2,1gram.
24 4 24