Potrzebuje wszystkie nowsze piosenki michaela jacksona
(MIN .20)
chodzi o piosenki w formacie mp3 a nie tytuły

pliki proszę wysłac na : [email protected]

CZEKAM...

przypominam chodzi o piosenki !!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

2009-12-31T10:09:14+01:00
Wejdź sobie na www.rmp3.pl
wpisz michael jackson
wyskoczą ci wszystkie piosenki wybierz jedną i włącz ja żeby odsłuchać
później na dole jest ,,pobierz plik" naciśnij na to i koniec


mam nadzieje że pomogłam:)
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T15:42:06+01:00
Wejdź na stronę zrzuta.pl i pobierz wytyczkę do strony internetowej www.wrzuta.pl
Wejdź na www.wrzuta.pl
Wpisz u góry w pasku Michael Jackson
Wyświetli ci najpierw teledyski, a potem piosenki w formacie mp3
Kliknij na wybraną piosenkę i jak już będziesz słuchał piosenki kliknij na mały znaczek w prawym dolnym rogu.
Kliknij pobierz.
I jeszcze raz pobierz.
Później kliknij zapisz plik i ok.
Zacznie ci ściągać.
Jak skończy masz piosenkę Jacksona. ;)
Jak co to pisz :)
1 5 1