Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-31T10:57:30+01:00
Za 5-10 lat w mojej małej miejscowości chciałabym wybudować bardzo duży basen. Wejście do niego byłoby bezpłatne, ponieważ niektórzy nie mają funduszy na dobrą zabawę. Wewnątrz znajdowałoby się kilkanaście mniejszych basenów zależnie od wieku.Malutkie dzieci miałyby także swój własny kącik do pluskania się. Zapewne każdy chciałby przejechać się wielką ''rurą''.O tym tez pomyślałam.Byłaby bardzoooooo długa!!Bo tutaj kryje się największa frajda. Byłaby także dżakuzja z bąbelkami!! Jeśli ktoś ma ochotę i nie umie pływać może skorzystać i z tej usługi- nauka pływania.

:D
Myślę że pomogłam.

Sama układałam.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T11:00:05+01:00
Ja chciałbym zmienić bardzo dużo.Na początku chciałbym aby w okolicach mojej miejscowości znajdowało się dużo sklepów i miejsc gdzie ludzie mogli by odpoczywać i uprawiać różne sporty.Następnie dużo lasów i parków by ludzie mogli zażywać świeżego powietrza

Szczęśliwego Nowego Roku życzy Turbodynomen
4 3 4