Mam zrobić 10 minutową prezentację multimedialną mającą na celu udowodnienie twierdzenia talesa nie wiem jak się do tego zabrać potrzebuję trochę informacji nie wiem czy to odpowiednie miejsce proszę o zdjęcia różne strony itp.

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-31T11:00:46+01:00
Http://www.interklasa.pl/portal/index/strony?mainSP=subjectpages&mainSRV=matematyka&methid=50176646&page=subpage&article_id=320492&page_id=24267




Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T11:03:33+01:00
Http://www.gim1.grudziadz.com.pl/pdf/Tales.ppt
http://www.ekoinfo.pl/pliki1/Tales_prezentacja.ppt
http://www.cen.bialystok.pl/materialy_dyd/matematyka/art_05072006_02.ppt
proszę o naj ;*