Odpowiedzi

2009-12-31T11:12:55+01:00
Hymm... Musisz wybrać się do jakiegoś centrum handlowego w duzym mieście.. Jak ostatnio byłam w plazie w krakowie to łapali przechodniów i pytali się czy chcą wziąć udział w reklamie.. Myślę, że warto spróbować. Lecz na poczatek pomyśl o wadach. Będziesz miała fanów i ANTYfanów..
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T11:15:10+01:00
Najlepszym sposobem będzie udanie się na casting. Najwięcej z nich odbywa się w Warszawie, ale poszukaj w internecie castingów z Twoich okolic.
Zajrzyj na takie strony:
http://www.startstudio.pl/?idp=13
http://www.models.pl/

i znajdź dla siebie odpowiednią rolę ;) Powodzenia.
2009-12-31T11:16:20+01:00
1.Po pierwsze: musiałabys pojechać na Casting do innego (większego) miasta np. do reklamy, do teatru lub nawet do filmu.
2.Po drugie: musisz umieć grać, (ćwicz sobie w domu jakieś scenki ) np. bądź hannąh manntaną(?)...
3. Po trzecie: musisz przyjść na Casting z gotową rolą lub z kawałem, żeby mogli zobaczyć jak grasz, jak się zachowujesz.
4.Po czwarte: Poszukaj u siebie w mieście może będzie jakiś teatrzyk w którym się czegoś nauczysz lub który jest emitowany w telewizji.

5. Jak bardzo czegoś chcesz napewno ci się uda :)) POWODZENIA !!!