Dziewczęta stanowiły 13/20 liczby uczniów na Zielonej Szkole. W czasie zajęć dziewczęta podzielono na 10 równolicznych grup, a chłopców na 5 równolicznych grup. Czy liczniejsze są gruby dziewcząt czy chłopców??

PS. Poproszę o działania :)
Z góry dziękuję za odpowiedzi.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-16T16:06:44+02:00
(13/20)/10=(13/20)*(1/10)=13/200
(7/20)/5=(7/20)*(1/5)=7/100=14/200
14/200 > 13/200

Odp. więcej było chłopców w grupach.
2009-09-16T16:34:21+02:00
(13/20)/10=(13/20)*(1/10)=13/200
(7/20)/5=(7/20)*(1/5)=7/100=14/200
14/200 > 13/200
wiecej chlopcow