Odpowiedzi

2009-12-31T11:32:47+01:00
Zalacznik jesli nie mozesz otworzyc przez przegladarke (ja nie moge) to pobierasz na dysk dopisujesz na koncu .jpg i otwierasz...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T11:36:31+01:00
40% \ / 25 g
25%
0% / \ 15g
metoda krzyżowa ale sie przesuwa xD... sorry

40g - 25g roztworu soli
150 - x
x = 93,75g roztworu soli
150 - 93,75 = 56,25 g wody czyli 56,25 cm3
odp. Czyli potrzeba nam 93,75g roztworu soli i 56,25 cm3 wody