Odpowiedzi

2009-12-31T14:34:04+01:00
W Feudaliźmie (feudalizm) ,ponieważ mogę pasożytować na innych i do tego będą za mnie prace odrabiać.
POZDRO
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T16:42:25+01:00
"W jakim systemie ekonomicznym chciałbym żyć i dlaczego?"
Demokratycznym. Dlaczego? Ponieważ człowiek ma tu swój wpływ na różnego rodzaju decyzje w kraju. Mamy prawo wybierać naszych przedstawicieli w rządzie. Możemy swobodnie głosić swe poglądy (państwo tolerancyjne, wolność słowa), władzę wybieramy poprzez demokratyczne wybory - każdy głosuje na tego, kogo uważa za najlepszego, kogo chce. :)

Pozdrawiam.


1 5 1