Wymien porty lotnicze polski o najwiekszym ruchu pasażerskim , podając ich nazwy ;

- w komunikacjii ; krajowej ...........................................
.............................................................................
- w miedzynarodowej ; ................................................
...............................................................................
..............................................................................
..............................................................................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T11:38:05+01:00
Kom. Miedzynarodowa:
1. port lotniczy Atlanta - Hartsfield-Jackson -78mln pasażerów
2. port lotniczy Chicago-O'Hare -76 mln
3. port lotniczy Londyn-Heathrow -67 mln

Krajowa:
1.Warszawa Okęcie - 9 mln pasażerów
2. Kraków Balice - 2 mln
3. Katowice Pyrzowice -2mln
1 5 1
2009-12-31T16:34:08+01:00
W komunikacji krajowej:

Kraków-Balice lotnisko publiczne o nawierzchni sztucznej
Warszawa-Okęcie lotnisko publiczne o nawierzchni sztucznej
Wrocław-Strachowice lotnisko publiczne o nawierzchni sztucznej

W komunikacji międzynarodowej:

Atlanta-Hartsfield
Chicago-O'Hare
Londyn-Heathrow