Wiecie jak wzstawic piosenke (mp.3) do prezentaci w programie open office IMPRESS aby leciała przeez cały czas prezentaci?
A i jeszcze jedno to nie tak na temat informatyki tylko takie mam pytanie: jak trzeba sie ubrac na egzaminy próbne tak normalnie czy raczej galowo ;)

2

Odpowiedzi

2009-12-31T13:02:33+01:00
Normalnie się ubierz. A wracając do tej piosenki to do takiej prezentacji chyba się nie da dodać pliku muzycznego.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-31T13:27:43+01:00
Raczej galowo a pisoenke wstawia sie w taki sposob


bierzemy wstaw nadole masz filmy i dzwiek i wybierz z komputera wybrana pisoenke nagranym na dysku